20101028

ehh nä alltså, jag jobbar inte här

finaste mössan, ska lätt köpa en!
(vill egentligen ha en med knappar så man kan fälla upp flärparna, men vi får se)

har ätit lunch med mamma idag, tacobar YUM, sedan flängt runt på stan helt solo.
svängde förbi liljeholmen & cali's sample sale. stod och pillade på massa skor när en kille som sitter och prövar ett par converse tittar på mig och säger typ "asså ursäkta men har ni vita converse i stl blabalbla?" och jag svarar vant "ehh nä alltså, jag jobbar inte här. men jag tar det som en komplimang" varpå han säger "aha haha nää ahaa" och rodnar lite. hahaha ALLTID! folk frågar alltid mig om grejer när jag är inne på streetaffärer! det måste ju betyda någonting, eller hur?
ska fan söka jobb på caliroots, carlings, sneakers n stuff osv!

efter liljeholmen drog jag runt på söder, svängde förbi tevere och hälsade på emma järnfemma och chiro. (mitt gamla jobb alltså). där var allting sig likt, tog en cola och småpratade lite. sedan mötte jag linnéa och vi tog en fet fika på espresso house. tog en stor ischai (var så varm av allt rännande på stan) och en manhattan brownie. skojar inte när jag säger att den var massiv. supermysdag!


No comments: