20090519

Cupcakes!


Jag är sjukt sugen på cupcakes.



Orkar inte baka några ordentliga nu, men kanske slänga ihop ett par enkla i alla fall? Hmja.. På min studentmottagning planerar jag att ha fedt många cupcakes bakade av moi. Frågan är bara vilken smak det ska vara på dem och vilken frosting. Får funta lite på det så kommer jag säkert på något..



Måste göra inbjudningskort till min studentskiva hos pappa. Hitta några schyssta bilder på mig och: Hejhej kom och ge mig presenter och ät mat! Kinda.. Och kirra inbjudningskort till de som ska komma på studentmottagningen i stan också för den delen. Köpa klänning och skor siktar jag på att göra på söndag med Malin. Eller i alla fall pröva ut några.

Ikväll är det obligatorisk Mymlan-middag hos Nadja. Kommer bli mys.. Är redan sugen på mat haha.. Och imorgon är det åter igen dags att ta sig till jobbet vid 8.30. Blööööhh. Men, money moooney, så att säga :)

LOVEZ

No comments: