20090518

En månad senare..

Gosh, jag hinner inte blogga längre. Och när jag väl hinner då orkar jag inte. Det har varit riktigt hektiskt på senaste. Både bra och dåligt.

Jag har pluggat galet för att bli klar med allt innan sista inlämningsdagen i skolan. Jag har jobbat som en dåre för att bli rik. Jag har festat galet på både studentskivor, hemmafester och parkfester. Och jag har sovit så som jag tror jag aldrig sovit förut. Jag har vänt dygnet och är i fasa för att vända tillbaka det. (Vilket jag ska göra imorgon då jag börjar jobba halv 9). Jag har fyllt 18 och får supa lagligt. Jag har haft slutföreställningar med dansklassen i skolan. Jag har ignorerat mitt terminskort på DC och knappt tränat något där.

Händelserikt & hektiskt.

Och det är inte över ännu. Jag måste planera 2 studentmottagningar, sommarjobba, styra resa till Gotland och kanske en sista minuten, styra Kungshamn och kanske West cast riot, ha lite ledighet för att tillslut börja heltidsjobba på Stevali. Sjukt att jag kirrat jobb redan. I like it.

Det är galet att tiden går så snabbt.. Studenten om 18 dagar. 18 dagar, sjukt! Sedan har jag mitt sista sommarlov..

Att jag inte skrivit på ett tag leder till att jag nu försöker skriva av mig allt på en gång. Det blir rörigt och mycket text. Men det får ni stå ut med. Denna veckan är en kort vecka för det är krisihimmelsfärd på torsdag och klämdag på fredag. Najs. Har speckat schema.. Skiva, grill i Bro, temafest och shopping/planering med Malin. En sak för var dag frånochmed torsdag. Men det är najs.. Jag gillar när det är mycket på gång.

Jag ch Aron firar två år den 14e. Också galet! Vart gick tiden?? Vet inte ännu vad vi ska hitta på men blir nog en brunch eller middag på Thaiboat. Två år. Enda sedan jag hade mitt första sommarlov i gymnasiet och detta blir min sista.. Galet.

Jag är sjukt taggad på sommar. Let there be summer!

No comments: