20110316

yabadabadoo!!

jag är fortfarande sjuk. mina ögon är nästan helt okej nu iaf. men min hals gör så jäkla ont. tror jag har en mild version av halsfluss. skitjobbigt. men går väl över snart.

var i napa igår. i ca 1,5 timmar. haha så jäkla värt! slutade jobba 14.30, bussen dit gick 16.00 och sista bussen hem 18.30. herre. mitt första besök i napa var en enda power walk. vi var inne på en pub och 2 hotell. på hotellen fyllde vi bara i ansökningspapper. bästa var på puben! första stället vi var inne på. amanda var superkissnödig och ba VI GÅR IN HÄR. såg kaos ut, de höll på att bygga om. hitta nån nisse där inne och ba
"i've got two questions, do you have a toilet i can use? and do you need staff?!"
"yes.. and yes!"
"TOILET FIRST!

ca 10 min senare hade vi jobb.

stället heter bed rock inn och har lite tema the flintstones. det finns 2 lokaler. en på största festgatan och en lite längre ner. troligen kommer vi få jobba på båda ställena om vi nu bestämmer oss för att ta detta jobb. bra att vi har en reserv iaf!!
score.


såhär såg lokalen vi var inne i ut innan renoveringen iaf.

nu är det projekt hitta lägenhet som gäller. måste vara utflyttade från larnaka inom 2 veckor!
no problem, vi fixar.
xxx

No comments: