20081121

Hard Rock Friday

Redan fredag! Goddamn dagarna går fort. Hittils idag har jag varit med tjejerna på SACO-mässa och hämtat massa info om dansutbilningar i USA samt bartenderutbilningar på Mallorca. Exiting! Det är rätt dyrt med dessa utbildningar men jag antar att jag får ta one year off, och jobba ihop pengar. (Samt kräva bidag av min mor och far..) I New York och San Diego verkade det bäst.. Fast pratade även med en söt pojke från Australien som försökte lura mig till Sydney eller Brisbane på dansutbildning. Jag har inte kollat upp nånting ännu, men att plugga i Australien kan jag faktiskt också tänka mig. Danshögskolan här i Sverige bleknar..

Nu har vi precis kört ett städryck här i hemmet och jag väntar på att Aron ska komma hem. Vi ska luncha i Hornstull på sushibuffén. Love it!
Ta en titt på bilden nedan.. Kunde du detta? ;)


Ikväll är det Hard Rock Café som gäller. Internat-Carro har fått dispans från sitt internat ute i skogen så nu är hon i stan. Och vart tar man sig inte då, om inte till Hard Rock Café? Glassövertäckt brownie med grädde och chokladsås säger jag bara. Yum!

No comments: