20081119

Nine to five - Millencolin

Okej, visst. Jag går inte i skolan från nio till fem, men det känns nästan så.
Jag är så jäkla skoltrött så det finns inte. Vart hittar man insperation i dessa mörka dagar då snön är det enda ljusa? (Okej, depp på mig. Solen var faktiskt framme lite idag och värmde!)
Jag är trött, trött, trött. Funderar på att börja ta engångsklasser på Danscenter & Friskis för att komma igång lite. Borde äta bättre. Borde sova bättre. Plugga bättre. Men hur fan ska man orka ta tag i det då?

Inte har jag direkt känt för att blogga heller. Vad tjänar det till? Virtuell dagbok, woho? Fast lite smygkul är det ju faktiskt egentligen.

På lördag är det fekke. Hos oss i Skanstull. Arons 21års fest. Tv-spels tema. FEKKE! En annan ska ska ju maskera sig till Lara Croft (Ye Im so cool..). Aron ska förmodligen vara en karaktär från GTA, en präst med vapen. Haha, respect? Whoa det kommer bli grymt. ALLA måste komma utklädda! Sen blir det dricka och spela tv-spel för allt vad vi är värda. Någon som kan ta med sig PS2 & Singstar btw? Vore grymt.

Jag & Aron ska ut och kissa Majken nu sen är det läggdags. Dans, rapprojektet, imorgon kl 8.30. Spännande att se om alla rappare kommer vara på plats.. Förra torsdagen så kom de ju inte alls. Not okay dudes! Ah. Over n out.

No comments: