20081124

Julkänslor?

JA. Snön yrar och jag har blivit förskyld. Ligger inne och dricker te och tittar på snön. Snart är det första advent. Sjukt att tiden går så snabbt. Längtar efter julen.. Musiken, pepparkakorna, glöggen, paket, småungar som blir rädda för tomten, julgranen. Ja, allt faktiskt.
I lördags hade vi tv-spels festen. Den blev grym (även fast vissa fuskade med att klä ut sig). Jag hade iaf sjukt kul och jag hoppas alla andra hade det också. Vi hade två rum, gamecube-rummet & xbox-rummet. Både besöktes flitigt av alla för att spela diverse spel. Senare blev det också nått slags snurra flaskan / sanning och konka spel. Det var kul enda tills SuperMario-Ville kraschade flaskan och glasbitar flög åt alla håll. Fast alla klarade sig utom Aron som fick en mini-glasbit i foten. Men den tog Dr Sebbe snabbt hand om.. Tack, tack, tack alla som kom och förgyllde kvällen!

Sailor Moon & Lara Croft

Princess Daisy & Princess Peach

Aron (Gangsterprästen från GTA & Sebbe)

Fler bilder på http://triggad.bilddagboken.se
Vad har jag gjort idag då? Jadu, inte mycket. Vaknade kl 13.02 och gick upp och tog mig en tallrik yoghurt. Kl 14.30 mötte jag min mams och paps och var på utvecklingssamtal i skolan. Jag är så duktig så. Ähh jag har aldrig direkt haft några problem i skolan så.. Bara Matte B som ska tentas upp med två delar men annars ser det bra ut. Imorn är det dans på schemat. Ska nog gå och försöka vara med lite endå, fast jag är förskyld.
Nu slutade Aron precis jobbet.. Vi ska nog gå och handla lite när han kommer. Det är ganska tomt i kylen just nu. Fast vi får ju lön/hyran-pengarna imorn så vi klarar oss bra. Jag vill ha fruuuukt...

No comments: