20100824

25

vilken skön dag!

först var jag ute en sväng med majken som inte ens stretade emot någonting alls. (det är en fet win) sedan var jag och åt lunch med mor min i kungshallen. indiskt blev det. mycket trevligt. efter lunchen träffade jag malin och vi svängde runt på stan. (läs malin svängde runt och jag svansade efter) in i diverse hm & sko affärer. sedan blev det en fika på herman's som kärvänlighetsmalin bjussade på. när det var dags för malin att möta upp syster så tog jag tuben till slussen och mötte upp aron som stått där och jobbat. och helt oväntat hamnade vi på snaps för bira och cider. en sväng på donken blev det för aron och sedan en sväng på lidl för att köpa stor säck hundmat & sedan hem.

nu väntar tvättis och jag ska fixa nån god middag.
har haft en awsome dag idag med.
LOVE THAT.

chill på snaps

-----

No comments: