20100826

rock away

vilken kändis-spotter jag är. under de senaste två dagarna har jag i sällskap med Linnéa och Malin sett Rosanna, Kissie, Claudia, Amir, Rosanna igen, Kissies lillebror Peter och Per-Albin or whatnot. WOOOOW.

igår hängde jag med Linnéa alltså, på söder. blev vandring upp & ner längs götgatan och sedan middag på taco bar. mycket trevligt.

idag jobbade jag (sjukt segt) och sedan hängde jag & malin hos mig tills vi tog färjan över till grönan. NRJ in the park. oh yes. nostalgi. vi skulle barnvakta lilla anna (15 år), malins syrra. vi höll oss på behörigt avstånd. amanda kom in också & sedan väntade och väntade och väääntade vi på manboy. som aldrig kom! kollade hemsidan nu och det står inte ens något om eric saade. spännande att vi fått för oss att han skulle uppträda... inte för att jag blir ledsen djupt in i hjärtat eller så.. lazee körde iaf, och million stylez, det var nice. slänger upp lite låtar!

Lazee - Rock away
Lazee feat Neverstore - Hold on

Million Stylez - Fatty
Million Stylez - Love We Deal With

P E A C E

No comments: