20100806

din mamma!

lyssnar på oskar linnros - "din mamma" och uppdaterar lite.

imorgon bär det av till kroatien! fattar inte att det är dags nu, känns som om det var hundra år sedan vi bokade resan. tar arlanda express imorgon runt kl 14 och planet går vid kl 17. sedan blir det rakt ut i makarska rivierans partynatt! gonna be legendary.

idag har jag bara rastat maja och tvättat. och typ ätit lunch. ska dra mig in mot stan nu och fixa en tröja på gina. de hade glömt en larmplupp kvar på den igår! så måste be att de tar bort den. spontanshoppade en del igår. blev 2 par solglasögon, strandklänning, en sjal, gladiatorsandaler, tröjan från gina & ett par svarta bikerleggings. och allt gick på typ 300 kr. me love rea!

ska ta mig förbi pocketshop alternativt biblan också och fixa böcker till resan. så man har något att läsa på beachen. jag har väckt min ipod till liv också. trodde den var död ett tag för den gick inte att ladda med laddaren. men den vaknade till när jag kopplade in den till datorn iaf. så wohoo nu blir det musik till resan också!

nu ska jag bege mig in mot stan, LATER! :)

No comments: