20100829

vilken helg!

fredagen blev chill hemma med filmen funny people (som sög!) och godis.

lördagen blev ett jäkla röj först hemma hos malin, sedan på kina muren (mongolisk bbq) och sedan på södra teatern. firade malin som fyller 20 nu på tisdag. vi hade det så grymt kul. körde värsta kortspelet hemma hos malin där man fick veta allt och lite till om sina vänner. drack massa drinkar och hade det allmänt mysigt. middag på kina muren var också super! jättenice ställe där man väljer råvaror själv som de sedan wokar åt en rakt framför ens ögon. sedan blev det södra teatern där vi röjde loss i champagnebaren, ute på terasserna och inne på dansgolvet. vilken grej. foton har jag inga men kanske kommer något om nått halvår när malin läger upp dem på FB..

söndagen började med en resorb. sedan var det bara att pallra sig upp, åka till mariatorget & kötta en 90grammare med pommes. mötte upp veronica och kilade ner till münchen bryggeriet och ink bash sista dag. tattomässa alltså. hittade johannes där som skulle göra 2 nya tattos och sedan kom jovva också. kollade på tävlingar, best back piece och best large, köpte töjningar, kolla in allt möjligt och chillade i fiket.

helt slut nu. ska upp till jobbet imorgon och säga upp mig. kul. ska nog jobba denna veckan ut sedan får det räcka. men har endå 2 andra eventjobb som jag kan köra medan jag fixar nytt hel/deltid. ska bli så skönt att byta miljö!

bildbomb från sthlm ink bash idag

lite av mässan


johannes kör igång

ena jojo's - suddigt.. toamannen doin rock on!

andra jojo's - hann inte innan plasten åkte på, kompass!

tävlande i best back piece

tävlande i best back piece..
blev en del naket idag alltså!

2:a plats i best back piece

min nya plug - 6:a

min nya spiral - 5:a

dunderhelg har det varit. nu ska jag slagga och göra mig redo för veckan som kommer.
kärlek

No comments: