20100913

bloggbomb

såhär gör jag när jag haft fullt fakkin upp. langar alla inlägg på en gång. sorry!

igår chillade jag galet hemma, sedan jobbade jag med coffeecow 14-17. rödgröna körde värsta showen i kungsan där vi stod. mona sahlin och lars ohly babblade om bra skit och stor och caroline af ugglas gigade. när vi slutat hängde vi kvar i hundra år och väntade på chefen som skulle hämta upp tältet mm med bilen. efter hundra år kom han och vi skiljdes åt. sedan blev det hem och deeeega.

idag var jag i stan med malin och köpte jeans och topp till jobbet som börjar på torsdag. sedan fikade jag, linnéa och malin på ett ställe vi hittat på götgatan. mysigt.

imorgon lär jag dega liiite mer och sedan ska jag faktiskt åka ut till pappa. hälsa på mina finaste små syskon och hämta mitt röstkort.

nu lyssnar jag på maskinen, peppar livet och vill bara pussas!

No comments: