20100926

hot stuff

hej gänget..
hade en grym kväll igår. middagen var supermysig. vi åt på en indisk restaurant på söder. 10 pers blev vi som skrattade, åt grym mat, smakade den indiska ölen cobra och hade allmänt mys.


sedan bar det iväg till café opera med malin & veronica. stod i alla möjliga köer och sedan kom vi tillslut in. gratis garderob och en gratis drinkbiljett, inte dåligt! under kvällen spelade tove styrke, E.M.D, nån random okänd ung svensk rappare och tillslut locnville. vilken grej! vi 15 pers som visste vilka det var hade grymt roligt under spelningen! efter giget gled de runt och såg snygga ut och hade minst 10 brudar efter sig hela tiden. de verkade nöjda i alla fall för deras FB status idag (sent igår) löd:
Had a fantastic time at the Blog Awards tonight!
These peeps know how to break it down!
Very much liking this vibe! ;)

jag fick absolut inga bra bilder alls på dem men en video lyckades jag spela in iaf.
ljudet är inte världens bästa och youtube pajade tyvärr bildkvaliten..
but it's still them!

5 comments:

Jenny said...

Haha jag skymtar mitt bakhuvud i videon..jag stod längst fram där:) har bilder på dom på min blogg när vi träffade dom backstage :)

Isabelle said...

Hahah jaså det var du? Vad kul att hänga med dem, de verkar sjukt trevliga. Ja antog att det var ni som vunnit träffen med dem eftersom ni hängde med dem. Kul för dem att iaf några visste vilka de är. De lär ju bli stora :)

Jenny said...

Haha japp! :D
Ja det var riktigt kul att hänga med dom, så sköna grabbar och så otroligt trevliga :) Tror de kommer bli större i sverige snart!

Emma said...

åh så fina pojkar, måste ju erkänna att jag gillar andrew lite mer då men det beror väl på att man hängde med honom lite mr eller något (;

fin blogg btw

Isabelle said...

lätt att andrew är favoriten. han har nån sjuk energi så man blir fast. fattar att de kommer bli stora. bra musik och snyggsnyggsnygga killar liksom. sverige lär haja snart! :)