20110128

helg!!

fredag!
så jäkla skönt!
är iofs inte världens roligaste väder just nu, men endå!
sitter på plaza café och sippar på bästa grejen: baileys iced chocolate frappe

precis så god som den ser ut!

inte mycket nytt att berätta egentligen.. vi har fått muggar på jobbet som vi ska använda ist för pappersmuggarna ( för de tar slut så snabbt annars haha ). känns som dagis för alla har skrivit sitt namn på sin mugg haha. det var svårt att vänja sig vid dem.. man glömde bort dem och gjorde kaffe/te  i pappersmuggarna iaf. ivona råkade till och med slänga sin plastmugg i papperskorgen för det brukade vi ju göra med pappersmuggarna haha.. lyckat! så här ser miiiin ut iaf haha!

texten går bort så man får skriva på nytt hela tiden haha.. snyggt vavava...

förra veckan tränadade jag 4 ggr och planerar att göra det denna vecka också. superskönt. mest med varmdusch och bastu efteråt också!! så skönt att slippa tänka på att fixa varmvatten. hemma måste man sätta på en knapp och sedan vänta 45 min innan man får varmvatten! inte helt okej.. idag ska jag på värsta mördar passet. jobbigast men också roligast tycker jag. pumpar på musiken och bara kör. och sen bastu efteråt!

btw så har jag gett amanda en man, eftersom hon ville ha en. en dag när hon kom hem stod han i hennes rum och väntade på henne (jag köpte honom ahahah). en brittisk soldat såklart, vi kallar honom charles!
snygg kille vava!


jag har också en hahah.. han heter brian!!


jaa.. så kul har vi det här på cypern. hoppas allt är bra där hemma, saknar er men saknar inte snön.
PUSSPUSSPUSS

No comments: