20110126

hey yah!

hellu! jag lever!

sitter på costa med min dator som faktiskt fungerar för en gångs skull. laddar ner 5e och 6e säsongen av how i met your mother, LYCKA!! helgen var lugn.. var typ hemma och hade det mys. förra helgen var vi däremot ute! och inte på club deep! vi gick till angel club där det var ganska trångt men helt okej och man behövde iaf inte betala för drinkarna.. schyssta bartenders <3 sedan var vi på club geometry som typ var för de lite äldre och lite finare. lite stifft men funkade. på båda ställena var det allsång på grekiska haha! typ greksånger som alla kunde och alla blev helt galna när de kom och vi baa JAAA OPAOPA FETAOST!! typ. men det var kul att gå nånstans där vi inte varit förut :)

britterna åker till afghanistan om en vecka typ, helt galet. ska vara borta i krig i 2 månader. lite lätt läskigt. men det kommer säkert gå bra. hoppas vi!

om en vecka är det löning. Ä N T L I G E N!! matmatmat. vi ska handla så sjuuukt myckat mat att det är galet. orkar inte gå och vara hungrig och äta typ koppsoppa. det ska bli grymt nice med mat haha.

och sen ska jag shoppa också. älskar body shop här! finns så mycket och rätt billigt! måste köpa paraply också.. och lite andra småsaker. typ träningskläder, mjukiskläder och nagelgrejer. mina naglar har aldrig mått så dåligt som här. ingen näring typ och sen tvättar vi ju händerna väldigt ofta på cafeet. no good!

känner att min blogg inte är så vettig men ingenting är typ vettigt här så det funkar. nu blir det arbete!
puss!

No comments: