20100412

helgen

lördagkvällen blev bra, precis som planerat! först åt jag & linnéa middag på tacobar vid medis. de har gjort om där så den har blivit rätt mysig. satt där och mös tills de stängde.

taco&coronaaaa!

sedan åkte vi med aron, john & maria hem till simon&shila och kollade barca-real madrid matchen. när matchen var slut blev det till att dra ut. vi hamnade på strand där vi hittade binnie & filip. partade till stängning och hamnade tillslut hemma i sängen. sov typ 3 timmar sedan var det upp & jobba! inte en höjdare.

jobbade 10 timmar igår. däckade i 3 timmar när jag kom hem, sedan gick jag upp borstade tänderna och somnade om. idag är jag rätt trött men jag är ledig, solen är framme & jag måste gå ut med maya eftersom aron jobbar. vad göra? jo, jag tar med mig hunden & vurre ut nu för att ta takeaway lunch och sätta oss någonstans i solen. det ska bli myyyys!

No comments: