20100415

måndag

ällä näh, torsdag...? känns som måndag eftersom jag jobbade idag för första gången denna vecka. fedt najs eftersom det "redan" är fredag imorgon, hah!

ohye körde bakisjobb idag (känns som om det har blivit mycket sånt på sista tiden?). var ju ute på skiva igår. k-15, värmdö gymnasium, tema detta vill jag bli. malin var grekisk gudinna och jag hade ju inte bestämt mig så det slutade med att jag också blev en grekisk gudinna. fantasilöst jag vet, men det blev riktigt bra. kul kväll - slutade med nattbussen hem. jag hade råkat ta fel på en timme sisådär, trodde sista tuben gick 01.50 men gick tyligen 00.50. heh, bara skoja liksom. men det var lugnt tar bara 20 min med bussen från sergel.

lite random pics från igår då

2 comments:

Miss M said...

Haha jag tycker då inte vi var fantasilösa... eller i alla fall inte fantasilösast! Haha!

Isabelle said...

ja alltså det var väl mest jag som var fantasilös haha... fast du har rätt "stekgruppen" vann fan fantasilös priset!