20100413

sunny days

jag, vurre & maya hade en sjukt mysig dag igår. vi köpte sushi på mitt gamla favoritställe sono sushi och satt i vitan nästan hela dagen och mös. fast när maya blev lite rastlös några timmar senare så gick vi på jakt efter en uteservering i solen och vi hamnade på la vance. åt godaste pestopastan med kyckling där! sedan kom aron också och hängde lite med oss. awsome dag! precis vad jag behövde.

idag har jag speckat schema:
  • gå ut med maya
  • springa i secondhandbutiker mm för att hitta en skivutstyrsel (skiva på onsdag. tema: detta vill/ville jag bli när jag blir stor. problem: jag vet inte vad jag vill bli!)
  • springa i kista centrum för att hitta 3(!) födelsedagspresenter innan ikväll
  • få skjuts från kista av pappa till familjen i märsta (där jag ska dela ut alla 3 presenter)
no pressure liksom...

No comments: