20100407

it's time

har bara legat inne & softat de senaste dagarna. nu är det dags att ta tag i lite grejer. solen skiner inte utanför mitt fönster idag, vilket bidrar till att mitt energymode sjunker men jag ska försöka vara lite pepp endå!
  • Storstäda hemma
  • Hänga med folk som har påsklov
  • Jobba
  • Skicka in kontraktet till lägenheten i GBG som vi ska hyra i sommar
  • Åka till pappa (och hämta mitt lass med post som tydligen ligger där)
  • Adressändra?
  • Byta piercingstaven i tungan till en kortare på Swahili Bob's
  • Göra en klädinventering i min garderob, sälja slänga köpa nytt!
  • Deklarera
  • Detsamma med mina sneakers (och de fåtal andra skor jag har)!
  • Tvätta
  • Åka och storhandla
självklart ska jag inte göra allt detta idag, eller ens denna vecka. men inom det snaraste i alla fall. snart fyller ju jag år också! den 21 april. sjukt att ett år går så fort. 19 år, värdelöst. meeen kanske fixar middag och så i alla fall, vi får se :) nu ska jag dricka en energydrink & get going!
LÖVE

No comments: