20100404

vad händer?

ögonen rinner. halsen värker. näsan är röd och ömmar. nyser varannan minut.

jotack - jag är monsterförskyld!

jag hatar att vara sjuk. speciellt nu när solen börjar titta fram och man vill hänga lite ute. jag hade jobbigaste dagen igår. var lika sjuk då och jobbade 11-stängning. det var fullt kaos eftersom alla trendiga söderbor inte gjorde som resten av sverige och åkte till norrland över påsk. nej de satt och fikade hos oss istället. vilket iofs var jätemysigt eftersom det var varmt och najs på uteserveringen, men inte lika kul för mig som typ var döende men endå fick se till att allt flöt på. idag är jag i alla fall ledig och jag lär behöva vara det imorgon med. det är inte ofta jag blir sjuk, men när jag väl blir det så blir jag det på riktigt.

aron är för övrigt också sjuk så vi ligger här hemma och snorar ikapp. mysmys. nu åkte han just iväg för att lämna maya till simon som ska ta med henne ut till kusinerna i märsta. och sedan ska jag tvinga aron handla med sig massa nödvändigt hem till oss. typ proviva, mjölk och massa frukt. we need to be cured.

No comments: