20081217

Jag har varit dålig på att uppdatera. Förlåt.

Inte för att jag haft särskilt mycket för mig, har inte haft lust bara. Det är mycket roligt som hänt sedan sist jag bloggade i alla fall. Jag och Aron firade 1,5 års dag med mys på julmarknad i Gamla Stan och middag på Koh Phangan. Tänk att tiden går så fort.. Jag blir lika överraskad varje 14e i månaden då vi firar hur länge vi varit tillsammans. Det är sjukt egentligen. Vi träffades på min skolavslutning i ettan och nu till våren tar jag studenten. Då har vi varit tillsammans i 2 år. Wicked! :)

Gillar den här bilden på oss.. Fast Aron hatar att ha sådana kepsar på sig. I don't get it, jag tycker han passar superbra i platta skärmar!

Vad har jag mer haft för mig då? Mjo.. Vi firade Lucia hemma. Blev inget lussebullebak förren dagen efter dock. Istället rännde vi på stan, julmarknader, åt lunch osv. Julklappar är ett bestående problem, men jag tror jag har lösningen nu. Måste bara hitta flätade korgar (Vonne du vet vad jag snackar om!). Imorgon har vi julavslutning på Frysen. Härligt med julbord, lååångbord! Jullunchen på Frysen har faktiskt alltid varit jävligt bra. Inte bara nån gammal uppvärmd gröt och en seg pepparkaka på det. Det kommer antagligen bilder upp imorn på kalaset.

Jag har tröttnat på min bloggdesign. Men att ändra den har jag inte lyckats orka med. Blogspot är lite jobbigare än blogg.se att fixa, tycker jag. Men jag lär väl ta tag i det när jag får ork. På fredag är det btw dags för encore för RANCE. Vår och RMK's grupp kommer uppträda på stora julavslutningen i Arenan. Inför HELA skolan. Oh me lord. Fast jag känner mig faktiskt rätt lugn. Det var ju inte direkt längesen vi hade RANCE-uppvisning så det går nog bra. Aron ska komma och titta den här gången också. Han jobbade när vi hade uppvisning sist, så det är uppskattat att han kan komma denna gången. På fredag ska vi också ta tåget ut till västerskogen (Bålsta) för att fira min kusins 20årsdag. Jag har haft väldigt dålig kontakt med henne sedan vi typ växte ifrån varandra men det är alltid kul att ses. Tjocka släkten kommer också vara med och det var ju ett tag sedan man träffade dem också..

Nu funderar jag på att gå och rosta mig en macka.. Kanske till och med koka lite te. Sedan är det nog dags att sova. Puss på er!

No comments: