20081223

Vilken turbulent dag. Jag har hunnit köpa sista julklapparna, fått ögonbrynen plockade, klippt håret rätt kort, blött näsblod för första gången på åratal, bråkat med mamma och ätit Pizza Hut buffé.

Stress. Det är därför jag blött näsblod och känt mig rätt vissen. Men snart är det över. I och med Julafton är all stress inför julen borta och stressen i skolan kan lägga sig totalt. Skönt.

Julgranen vi köpt på Medis står nu här i vardagsrummet. Den är jättefin, och massa klappar finns under den. Riktigt juligt faktiskt. Ser framemot julafton. Det kommer bli mysigt.

Ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Läsa sista Potterboken (nej jag har inte läst klart den ännu, läste inget under sommaren!) och bara slumra in. Imorgon blir det mysfrukost sen besök vid Nackas hörna (en Hammarbyspelares minnesplats) och efter det blir det nog till att åka till Liljeholmen och småäta nått gott med mamma, Lars, Lina & John.

Jag slänger säkert in ett inlägg imorgon, men om inte GOD JUL PÅ ER!

2 comments:

Anonymous said...

show pics of tha hair!

Isabelle said...

Antar att det kommer.. Ser i stort sett likadant ut, bara kortare :)