20081209

  • Leta och förhoppningsvis köpa en vinterjacka
  • Luncha med mami på en indisk restaurant
  • Ringa Hus1 och tjata om min spelning
  • Köpa nu har vi varit tillsammans i 1,5 år - present till Aron
  • Julklappar? Hjälp. Antar att jag kan leta lite sådana också
  • Baka pepparkakshjärtan till alla i huset och hänga upp i köksfönstret
  • Skulle vara bra om vi hann tvätta också

Bra där. Jag klarade bara av två av mina mål igår. Fattar inte vart tiden tar vägen. En jacka från Carlings köpte jag i alla fall, militärgrön vad annars. Och lunchen med mamman var trevlig, även fast det var så starkt att jag bara fick i mig kycklingbitarna och naan-brödet.

Idag var jag i skolan och kände mig duktig. Satt på lektion mellan 11 och 12 sedan hade vi håltimmar fram till kl 14.15. Då blev det danslektion där temat för vår slutproduktion berättades. Äntligen! Vi som väntat så länge. Allt vi får säga är att vi ska utgå ifrån ett teatermanus, mer får ni se på föreställningen. Wohoo det kommer bli grymt!

Efter skolan var det Pulkaperspektivet som gällde! Åka pulka ner till Södermalmstog, Slussenbacken vid Götgatan, ja kalla det vad ni vill. Fan vad kul det var. Och Maja blev tokig och ville också åka. Vi vann pris för stiligaste åk! Ett presentkort på Designtorget tackar vi för. Tänk till, det kanske inte blir några fler snöiga vintar i Stockholm! Rädda världen och allt sånt ni vet. Roligt var det att åka pulka i alla fall :)

Aron sitter här och spelar gitarr nu.. Egentligen är det läggdags. Fast ut med Maja ska vi väl först, I guess. Natti på er!

No comments: