20100505

@ bed

fan vad skönt det är att vara ledig. jag och hunden ligger fortfarande och chillar galet. snart blir det frulle och promenad. men just nu ligger jag här och laddar hem massa nostalgimusik typ missy e, snoop dogg och p diddy. jag vill ha en ny ipod. i love my old one, men den får inte plats med alla mina låtar! ska nog investera i en ny snart.

idag ska jag och lina ta tag i våra liv. det vill säga. börja träna. ska köpa f&s-kort och styra upp lite nu innan sommaren. jag måste ut och springa också, har noll kondis! men jag har inga bra joggingskor. det måste också införskaffas snart. fast jag tycker alla varianter är så sjukt fula men det får jag väl komma över...

om ni inte sett det btw så har jag fått en ny frågegreja på vänster sida under min info. the next big thing tydligen. så prova den genom att ställa fråor i boxen!

fred & kärlek

No comments: