20100527

trick, or treat?


alltså bodyshop-brudarna vid slussen är så sjukt trevliga. gick in dit idag för att köpa en parfym (som jag visste var på  25% off) och för att det var kundklubbsdag och 20 % på en valfri produkt.  

ja ni ser ju hur mycket jag kom hem med! köpte vanilla parfymen med 25 % och mascara med 20 % och om man köpte 2 makeup produkter så fick man en gratis liten bodylotion. så då köpte jag en eyeliner och fick den lilla flaskan med vanilla bodylotion på köpet. när jag gjort det låg jag på ungefär 370 kr att betala då nästa erbjudande dök upp. om du handlar för 400 kr får du en stor duschgel på köpet. jahapp då blev det en papaya lipbalm och därmed en fuzzy peach duschgel på det.

dessutom fick jag ett gratisprov på mango bodylotion (ej med på bild). så jag gick ifrån body shop vid slussen med en välfylld påse och en liten förvirrad tanke längst bak i huvudet "men alltså, vad hände nu egentligen?".

meeen, som jag känner nu är jag väldigt nöjd med allt som kom med hem i alla fall. det är najs med lite mysiga dofter och krämer.

nu shower & bedtime, kanske ska prova den nya fuzzy peach gelen?
PUSS

No comments: