20100524

nypan

fett najs väder idag! fast fattar inte varför det är så schizo, igår var det ju hellrain liksom. menmen, jag är tjockt stolt idag för idag var första gången jag öppnade och stängde tjorren i parken heeeelt själv. det var najs hela dagen.. rätt lugnt och inget massivt hände förutom att strömmen gick en gång och jag panikade lite. men sen lyckades jag hitta rätt propp and problem solved! vurre kom och hängde lite också vilket var najs. efter stängning tog vi en nytorgsglass (muahah nu har jag invigt vurre, nu kommer hon aldrig vilja äta någon annan glass igen). sedan drog vi in till åhléns och vurre köpte "chipchopmascara" och nagellack. för min del blev det basmat a'la låga strumpor och leggings på 50 % rea. imorn är jag ledig vilket är awsome. får se vad som händer då!

chao

No comments: