20100522

mjau. (jag träffade tjockiskatten på väg hem) det är den tjockaste katten ever. jag lovar, jag ska fota den nån gång så ni får se.

jobbajobbajobba

pizza hut bakismat fredag lunch sedan jobbajobba stängning och hänga i tanto med aron & några grappar och flikks. årets första tanto. tjooockt med folk, rockers, eldsprutare, fjortisar, hundar, hiphoppers, skräp, punkare & poliser. alltid samma saliga blandning.

åter igen jobbajobba stängning och nu sitter jag här hemma jäkligt nöjd med att ha käkat ben n jerrys och vilat fötterna. imorgon öppnar jag på jobbet och sedan ska jag chilla galet med vurre. fedt najs. och på måndag står jag i nypan-kiosken på nytorget. första gången helt ensam, deeeeeni! men det blir kul.

nu funtar jag på att fräscha till mig lite, en dusch skulle sitta fint!
löve

No comments: