20100506

yoyoyo.

har haft en skön dag. började dagen med godaste smoothien, hemmagjord såklart med färska jordgubbar yoghurt och lite honung. har varit på feta matlagningshumöret idag så fixade ceasarsallad som blev jättegod. marinerade först kycklingfileer i vitlök&timjan, stekte på det och sen massa god sallad plus egna krutonger och ceasardressing från felix. gjorde även en thaigryta med kokosmjölk, bambu, champinjoner, tomat, blomkål, kyckling och massa annat gott. men den blir det nog till middag imorgon. efter lunchen blev det i  alla fall storstädning och en lång skön dusch. sedan drog aron, maja & jag in till söder. jag köpte örhängen till på lördag och aron köpte gitarrsträngar och kilade in på systemet.

nån kvart efter kl 18 träffade jag vurre som var fedt pepp på att pierca tragus. vi gick till east street som skulle ha "kvällsöppet" till kl 20. vilket de iofs hade, bara det att piercaren inte var där. nejnej, de hade bara lärlingen där och hon visste inte hur man gjorde. så det blev swahili bob´s istället! en kvart senare kom en nöjd och glad vurre ut med ny piercing och tvål och hade dessutom sparat in 120 kr eftersom det var så mycket billigare på swahili's. i love that place i tell you! och vurre, det blev asfint! :)

efteråt blev det sushi på sono och sedan ett yogapass för mig. har just ätit en grym fruktsallad och ska bara bädda rent. sedan blir det snabbdusch och sova sova säng säng. öppnar på cafét imorgon också, känns som om det var flera veckor sen jag var där. galet.

peace.

2 comments:

Anonymous said...

Hej Isabelle!

Jag är journalist och gräver om en stalker som kallar sig Nicke. Jag försöker få tag på information om detta, och hittade din blogg i en kommentar angående denna "sms"-stalkern.
Hör jättegärna av dig till mig om detta, du kan nå mig på: sofia.holmstrom@gmail.com

Isabelle said...

Hey.. Skickar ett mejl med den info jag kommer ihåg! Lycka till med detta projekt!