20100503

workwork

igår jobbade jag & linnéa tillsammans på cafét. supermycketfolk men det flöt på rätt bra endå. efteråt tänkte vi dra en spontanbio eftersom jag skulle på personalmöte vid kl 21. men ingen bio gick en passande tid så vi hamnade på 5emtio4yras uteservering igen. blev en cider och lite snack sedan drog jag mig till nada vid 21 för att träffa mina kollegor. vi kom fram till en hel del bra men det blev också en del random snack. lite dricka och tapas bjöds det dessutom på. det var första gången vi sågs tillsammans utanför jobbet så det var helnice. trivs grymt bra med dessa brudar. känns som om denna sommar på jobbet kommer bli awsome.

nu ska jag snart börja dra mig mot det omtalade cafét. jobbar kväll tonight. och imorgon jobbar jag mellanpass, sedan är jag ledig igen woopidoo!

1 comment:

Somme said...

aaw söti sötis du! :D Jag tycker det är jättekul! Hihihooo hoppas det :D <3