20090221

Badass Cupcakes part 2


GRATTIS TISTOU

Systerson Tistou fyller 1 år imorgon & jag har lovat att baka cupcakes till honom och gästerna som födelsedagspresent. Så min dag har i stort sett bestått av bakpulver, mjöl, mjöl, smör och ägg. Fina cupcakes blev det iaf. Eller vad tycker du?

De flesta blev fyllda med hallon&vitchoklad och toppade med vitchokladfrosting och 1:or i mandelmassa

Några blev utanfyllng och toppade med vitchokladfrosting + silverkulor
Och några blev minisar i knäckformar toppade med vitchokladfrosting


Förövrigt har Aron & jag tryck I'm telling Tim's första bandtröja idag. Till Tistou såklart. Det blev supersnyggt! Tryckte den på Lava för ynka 40 kr. Ska fan börja trycka alla mina tees där haha :)
Igår var vi hös min far. Hängde lite med syskonen, sedan kollade vi på 80-tals filmen Beetlejuice. Filmindustrin idag har kommit en bra bit på vägen kan vi ju konstatera efter filmens dåliga animeringar och effekter! Fast det var en helt okey fredagkväll-film. Imorgon är det 1årskalas som gäller. Pepp! Haha, kärlek.




No comments: