20090203

Tisdag

Fantasilös rubrik jag vet, men jag är trött okey?

Fast egentligen känner jag mig rätt pigg. Liksom pepp. Känns som vårsolen har bidragit till bättre humör och mer ork. Vilket känns bra.

Jaha vad har hänt på sistone då? Mjo, igår var det kortskola (kl 10 - 12) vilket var najs. Sedan hängde jag med Felle till banken för att aktivera hennes nya bankomatkort. På Gullmars mötte jag sedan upp Somme och vi åt en mack-lunch bestående av, för min del, rostbiff och potatissallad i macka. Lina dök upp också och sedan begav vi oss ut på röda linjen för att sätta upp Bounce-afficherna. Vi hade området runt Ropsten, Gärdet och Stadion. Efter mycket buss och virra runt så satt alla affischerna (ehem utom två som.. "revs ner") på plats. Weii nu står vi på gästlistan till Caution! på torsdag. I really don't know to expect.. besides blood, water and dogs..

Idag har varit en slapp dag, en lektion mellan 11 och 12 sedan lunch och dans mellan 14 - 16. Fast ingen aktiv dans, bara diskussion och planering inför vårshowen. Huvudvärk, alltså.
Fast till kvällen försvann den lagom till min fikadejt med Tina. Det blev choklad med choklad(boll) för min del på Dolce Café i Götgatsbacken. Mysigt ställe, med snygg konst på väggarna som var till salu! Vi babblade på i nästan 2,5 timme. Sedan började mannen bakom fikadisken svabba under vårat bord, så vi tog det som en pik och började bege oss. :)

Morgondagen bjuder på studiebesök på Moderna Museet. En modern konstutställning av Tabaimo. Sedan har vi hål i jag vet inte hur många timmar och sedan en fotolektion. The end. Funderar på att anmäla mig till massa dansklasser på DC direkt efter skolan och verkligen utnyttja mitt terminskort. Men vi får se hur pepp jag känner mig imorgon.

Nu ska vi se klart Benjamin Button på minilaptopen sedan är det dags att somna in.. Sleep tight!

No comments: