20090211

Hemmadag

Yexbox, no school today. Har dock varit duktig och skrivit på min essä om nutida konst endå. Förskylningen vill inte gå över. Hatar att vara sjuk. Jag vill dansaaaa!

Btw så har jag snöat in på att starta dansgrupp igen! Dansare runt 16 -20 år, killar och tjejer. Dancehall, popping, locking, house, street i allmänhet, men även lite modernt. Ni dansare i Stockholmsområdet som detta stämmer in på, hör av er! Jag vill träna.. uppträda!

Morgondagen börjar med dans kl 8.30. Markering för mig alltså. Fast bättre det än att jag inte är med alls.. Slutar vl vid kl 2 tror jag. Funderar på att dra ut och fota till mitt fotorepotage sen. Om jag orkar det vill säga.

Kom på att det är Valentines day på lördag. Min och Arons andra 14e feb tillsammans, men också 1 år och 9 månader tillsammans. Sick :) Vi ska förmodligen ha lägenheten i Jakan själva och typ käka middag och sova där. Det blir mys.

Åhe! Nu kom Aron hem från sitt rep med bandet. Ska vara lite social med honom nu!

Ärtor & kärlek..

No comments: