20090210

Sick

Oja. Here we go again. Jag är förskyld and I hate it. Att jag aldrig kan vara frisk nu för tiden asså. Jag fattar inte, jag lever typ på sallader och apelsiner, vitaminer i massor alltså. Och mitt imunförsvar brukar vara bra. Men det är ofta jag är sjuk nu, och det är väldigt jobbigt. Menmen bara att vänta ut tills denna förskylning är över.

Dans hade vi idag, fast jag markerade bara. Vi har börjat koreografera "kostymdansen" som symboliserar att kvinnan kan lika mycket som männen. Det känns bra i gruppen även fast vi inte riktigt har spikat vår historia till vår del i förestllningen. Men det kommer nog.

Arons mamma trodde det var fettisdagen idag (det är egentligen den 24e feb) och var helt inne på att man skulle baka semlor. Först skrattade vi åt henne i några minuter. Sedan kom vi på att semlor är ju gott. 2 timmar senare har alla i familjen tryckt i sig minst 2 semlor var. :) Jag och Aron bakade och det blev svingott. Vettefasen om jag kommer orka äta några på riktiga fettisdagen bara...

Btw har lite mer grejer kommit upp på fryshuset.se. Mina tips på hur man startar upp ett event finns HÄR och hiphoprepotaget finns HÄR.

Imorgon har vi studiedag (eget studiebesök på konstutställning och inställd fotolektion). NAJS.

No comments: