20090205

Bounce - Caution!


De är sjuka. Helt sjuka! Jag ville bara gråta hela föreställningen. Gråta för att jag var rädd, gråta för att jag var glad, gråta för att det var obehagligt, jag fattar inte hur man kan förmedla känslor så bra! Se den säger jag bara, 250 kr (under 25 år) är lätt värt för denna föreställning! De var i taket, på golvet, runt alla väggar, i plexiglasboxar, flygande, studsande, överallt. Jag har aldrig sett en föreställning live med Bounce, och detta var en bra start. Det går inte att beskriva, det måste upplevas! Tyvärr kanske detta är deras sista föreställning enligt Benke eftersom alla är över 30 och deras kroppar börjar bli slitna. Men jag hoppas på mer, mycket mer!

Biljetter till Bounce

Orionteatern om Caution!

2 comments:

Anonymous said...

Benke :(

Isabelle said...

Du. Inhopparen som körde istället för Joe ser ut som Benke a' la 18 år. Mwiih. :)