20090227

Hard work work

Nu har jag jobbat sen i onsdags med utdelningen och det är fakiskt kul. Man blir väldigt trött när man kommer hem bara. Första dagen åkte vi till Nacka Forum, delade ut lite i köpcentrumet sedan åkte vi till Slussen och delade där. Igår åkte vi till Värmdö Centrum och hämtade kuponger, sedan delade vi vid Gustavsbergs Centrum. Idag stod vi bara vid Slussen, och imorgon ska vi stå vid Värmdö Centrum. Då delar jag och Aron tillsammans. Lyckat att jobba tillsammans med sin pojkvän, det kommer bli kul :) Alla som jag träffat hittils som jobbar på företaget har varit schyssta så det känns också bra. Löning sker per månad som de flesta jobben, så tyvärr kommer pengarna för detta sportlovsjobb dröja. Men de kommer vara väl välkomnade när de kommer i mars!

Nog pratat om jobb. Vet ni vem som ringde mig nyss? Soulful (Mikael) en av artisterna som kommer uppträda på min spelning den 27 mars (http://www.myspace.com/hiphopvspunkrock). Han sa att han "försökte hitta"? Jag ba "hitta vaddå menar du?". Hahah stackarn hade tänkt fel och var ute i Jakobsberg nu! Det gick ganska snabbt innan han insåg att han var en månad för tidig. Och jag kunde inte låta bli att skratta. Han sa iaf att han garanterat var ute i god tid till spelningen och att han kommer igen om en månad. "Gör det!" sa jag. Haha söt!

Nu ska jag nog gå och göra iordning en semla till mig! Vissa, jag t.ex, har tur som bakar så många semlor på fettisdagen att man kan frysa in bullarna och sedan göra semlor lite när man vill :)

No comments: