20090208

SÖNDAG

Hey!

Nu har jag förhoppningsvis kirrat mobilt bredband. Träffade Katja (bruden som överlät sitt abonnemang till mig) på Tre i Skrapan. Hon och mamma (eftersom jag är under 18) skrev på överlåtelsen och nu är det bara att vänta på godkännande av Tre kungen. Inom en vecka har jag ett mobilt bredband + 500 kr som tack för överlåtelsen! Schysst att jag får stålars för det liksom, men det var bara för att Katja flyttat till Norge och inte ens kan använda sitt Trebredband.

Annars så har jag tränat idag. House med Maggie. Sjukt kul! Vi körde två och två fast hela klassen samtidigt hela lektionen. Visste inte att jag hade så mycket house i mig. :) Fast efteråt fick jag ont i huvudet.. Fick det igår med efter dancehallen. Och jag fattar inte varför! Jag dricker vatten som en jävla idiot och dålig kondis har jag faktiskt inte! Hmja. Iofs har jag haft ont i skallen från och till i typ 3 veckor nu. Börjar fundera på om jag har brist på något, och vad det skulle vara i så fall..?

Morgondagen bjuder på en workshop i skolan. That's it. Rätt najs med en enda lektion mellan 11 - 12. Jag kanske ska ta mig ut på stan efteråt och fota lite till ett bildrepotage i foto a - kursen om jag orkar det. Senare på kvällen är det dags för streetfunk med Damon igen. Gillar att jag dansar oftare och mer än i skolan, känns nice!

Btw så fikade jag och Malin en kvällsfika på COZY igår. Och det var faktiskt mysigt som namnet lovat! Blev lite promenad både före och efter hasselnötskakan, och det gjorde oss nog bara gott. Hoppas allt går bra på Ålands-volleybollmatchen idag sötnöt!

Nu ska jag gå och klappa Aron på huvudet för han skriker att Buffy är en idiot för hon inte kan klå bossen i Buffyspelet som han spelar nu. :)

CHAAAO

2 comments:

Anonymous said...

Svar: Ja juste hur går det för er med en stor Maja i detta förjävliga väder? Badarni henne också efter varje promenad xD

Tack för fikat det var behövligt... fast dessvärre gick matchen mindre bra förlora stort ;(

Isabelle said...

Haha ja nästan, duschar henne när det är som värst (som det varit nu ett tag..).

Tack själv! Synd att ni loosade men vafan det tar ni igen en annan gång. ;)