20080914

15 månader med Aron

... och världens slappaste dag!

Vi har ätit scones och tittat på Epic Movie. Mer har vi inte åstadkommit denna gråa söndag som är vår 15månadersdag. Eller jo, vi var duktiga och diskade också, höh ;P

I fredags blev äntligen tjejkvällen av hemma hos mig i Jakan. Tror vi var 10 eller 11 tjejer som käkade nachos och spelade Sing Star. Tack för den kvällen damer, det måste vi göra om! Efter mycket snack & skratt slutade iaf min kväll hemma hos Matilda i hennes omgjorda rum. Hon ska flytta snart och hade visning nu i helgen så allt var tvunget att vara tiptop i hela huset. (Deras nyrenoverade badrum är sjukt härligt med jacuzzi och allt!) På lördagsmorgonen åkte jag tillbaka till Jakan och städade upp lite snabbt, sen åkte jag hem till min lilla ynkliga pojkvän som låg och var bakis. Väl hemma åt vi taco-toast vår senaste matuppfinnig (resterna från tjejkvällen) It is goood! :)

I veckan ska jag antagligen sitta barnvakt igen, och jag hoppas det går bra. Skolan har iofs sepe schema nu igen så kanske blir lite rörigt, menmen. Imorn ska jag iaf luncha med Malin, och det ska bli trevligt. Jag ska också passa på att glida in på Lava och fråga om ansökningsformulär till en Snabb Slant till min spelning. På onsdag får vi veta vad vi har kommit in på för inviduellt var också! Hoppas verkligen jag kom in på digitalt foto, äntligen en bra anledning att kräva en ny kamera muhah! ^^

Avslutar med en bild på oss från i somras!

puss

No comments: