20080917

Fotografi A

Halleluja, jag kom in!

Jag & Vörre kommer rocka systemkameror resten av året. Leka i Photoshop och framställa bilder i skolans egna mörkerrum. Fedt kul! Att hälften av alla min stalking objekt går i samma kurs får jag dock överse. Yesyesyes, vi hade uppstart idag med lite snabb info plus första hemläxan; Skapa konto på Flickr.com + ta med en bild som betyder något för en till nästa lektion. Naajs!

För övrigt har jag suttit barnvakt idag och det gick fine. Träffade Gustav (Storebror) för första gången och han verkar vara normal. Allt gick bra och jag lämnade Stora Essingen med 250 kr i fickan :)

Frässten vill jag passa på att skriva att Musikprojektet är inom kursen Projektarbete, och inte inom Inviduella val som jag skrev tidigare. (Inviduella val är ju i mitt fall Foto A!)

Lunchen med Malin blev framskjuten (surprise?) eftersom mitt skolschema hade ändrats till måndagen (surprise?!). Så den bli på onsdag nästa vecka istället, då jag har studiedag :)

Idag tog vi skolfotot också, det blev nog helt okej. Vi spexade med godis, kinda svullo-style haha "Hej vi är dansare och kan äta snask utan att bli feta" ;D

Jag börjar 08.30 imorn med street så egentligen borde jag seriöst överväga sängen men jag orkar inte tänka så långt hööh.. Imorn ska vi på studiebesök till ett Hare Krishna tempel på Fridhemsplan btw. Random!

PUUWS

No comments: