20080901

Effektiv måndag!

Jodå, jag har varit duktig & köpt nya balettskor & aladdinbyxor till modernt. Lunchat med mamma & varit hos tandläkaren har jag också hunnit med. Plus att jag hann åka till skolan och vara med på projektuppstarten. Bra jobbat Isabelle! :)

Helgen har varit supermysig. Seglade till Dalarö, käkade en god middag på restaurant där. Kött med rödvinsås & pommes, I like! På söndagen blev vi lite lata och lite stressade också, så vi åkte på motor hem istället för att segla. När vi väl kom hem var huset fullt med folk och vi hade kräftskiva som aldrig förr. Nu har Simon & Shila åkt, och jag hoppas de får det bra på hela resan.

Det blev ingen intervju på 7 Eleven i fredags, för chefen var tvungen att åka till sjukhuset med sitt barn. Men istället fick jag provjobba i 3 tim. Det gick bra och med tanke på att jag inte hade någon kassavana alls så förstår jag att de valde någon annan. Jag fick alltså inte jobbet, men det gör ingenting för jag får endå betalt de timmar jag provjobbade. Plus att jag endå har barnvaktsjobbet som börjar i veckan :)

Millencolin spelar på Grönan på fredag så ska nog dit om jag orkar. Om inte annat så kanske jag ska till Klara och partaja :D

Nu ska vi röja lite här så det blir lite måndagsfint, haha... PUSS

No comments: