20080905

Update

Dans, dans, dans. Jag har ont i hela kroppen, men det är positivt! Jag har klarat nyttiga veckan också så om jag fortsätter så här så kommer jag bli värsta fitnesskvinnan haha ;)

Barnvaktsjobbet har gått rätt så bra. Ungen (Agnes) har ett jäkla humör bara. Hon råkade tappa sin glass igår & började stortjuta på en gång! Men det blev bra när jag mutade henne med jordgubbstuggummi & Smakis Mjölkchoklad. Jag har redan tjänat in 800 kr. Duktigt Isabelle! Ny Millencolin hood blire då va! :D Ah yeess.. Ska köpa en om dom har några snygga kvar.




Jo, ja, jag ska alltså till Grönan ikväll & kolla in Neverstore + Millencolin. Hoppas det inte blir sugigt väder bara... Felle bjöd in mig på pokerkväll på Tyresö ikväll också men vettefasen hur det blir med det.. Är rätt trött egentligen..

I helgen har jag ingenting planerat och det känns så jäääkla skönt.. Kanske bara ska ligga och lata mig mwööh :)

Nu ska jag väl hoppa in i duschen och bädda ner mig framför tven ett tag. PUWWS

No comments: