20080924

Studiedag

Hey you

Studiedag idag då alltså.. Har spenderat den i stan från kl 11.30 enda tills nu. Jag har varit & lunchat crazygood focaccia med Malin i Gallerian. Köpt hemliga födelsedagspresenter till min karl. Köpt ett tröjliknande plagg på H&M. Och lämnat in projektansökan till Lava. Duktigt Isabelle! Dessutom träffade jag Lijah som satt & myste på Herman's med en vän. Plus att jag hittade till den asiatiska affären bakom Kungshallen & där köpte jag en slags söt kaka från Thailand. Det är min nya favorit, gjord på bla mungbönor . Kan inte direkt beskriva den mer än så, but it's good!

Och dagen är inte slut ännu, Aron kommer hem snart & då ska jag och Maja gå och möta honom. Sedan väntar en promenad till Hornstull för att förlänga Arons planka. (Det där lät fel, haha?!) Hmja iaf, jag tycker planka är skitbra, synd att jag är för feg egentligen för att planka hela tiden. Gorillajävlarna (läs ordningsvakterna) är ju faktiskt lite läskiga när dom kommer i en klunga och ser sura ut. Varför ska dom alltid se så sura ut?

I vilket fall, gå med i planka! Det är fan billigare på alla sett. Egentligen..

No comments: