20080928

Tiden går så sjukt snabbt..

.. och jag har faktiskt inte ens orkat tänka på att blogga.

Helgen har bestått av att mest ta det lugnt, har varit ute med Maja som vanligt samt börjat med att scrapbooka. Har redan använt alla sidor i boken så måste köpa nya sådana plus fästetiketter till korten. Det är faktiskt riktigt kul att scrapbooka även om vår kanske inte blir den mest avancerade. Men det är skönt att ha hittat något man kan pyssla med när man har tråkigt i alla fall.

I veckan ska jag sitta barnvakt igen, känns sådär eftersom jag blir så himla trött och irriterad just de dagarna eftersom det dessutom är mina jobbigaste dagar i skolan. Men pengarna tackar man ju alltid ja till, heh.. Mymlan & Anna kom tillbaka från en liten tripp till Gnesta igår också. De hade med sig typ 15 kilo svamp och ett nybakat bröd de gjort. De kom också med det mysiga förslaget att vi skulle gå på Spökvandring i Gamla Stan kl 21 på torsdag & sedan ta en kopp varm choklad efteråt. Hur mysigt lät inte det? :)

Aron fyller år nästa måndag & jag har ångest över vad jag ska fixa för present? Några tips? Fattar inte att det kan vara så svårt att köpa presenter till snubbar..

På onsdag börjar fotokursen, läxan att ta med ett foto som betyder något för en har jag redan kirrat. Tog en bild med Maja som spelar på pianot här i vardagsrummet & Aron som står bredvid henne. Ibland ser hon gigantisk ut alltså...

Jag funderar på att tömma kylskåpet nu.. Något måste vi ju ha att äta när Aron kommer hem från repet..

puws

1 comment:

Anonymous said...

Hej du! Ja fattar inte att man alltid ska bli skadad så fort man hittar ngt som är roligt! Men men, på torsdagar är alltid köriga, skola till 16.00 och sedan träning 18.00-20.00. Hade du ngt speciellt i åtanke? ^^ Puss