20080922

Here we go again

Ska åka till skolan om någon minut, har redan missat BGM och Arbetspass. Och Projektarbete börjar 13.10. Måndagar är faktiskt förjävliga, känns helt onödiga om vi inte har någon riktig lektion typ Religion. Men måste åka in till Projektarbete för då får vi reda på hur vi ska utforma vår projektbeskrivning till det egna projektet (http://musikprojektet.blogspot.com/)

Jag har sträckt nacken dessutom så känner mig väldigt opepp på allt. Gör ont nästan bara jag rör på mig. Och det suger eftersom vi har examination i dans på alla danslektioner hela veckan... Men jag får väl göra så gott jag kan. Positivt är iaf att efter lektionen jag ska på nu så ska Aron komma och möta mig och sen ska vi tjocka oss på McDonalds med rabattkuponger. Köp en Big Mac Meny & få en extra Big Mac på köpet :)

Dansare är vi allihopa, fläsk, fläsk! - Carro


Nä nu måste jag åka.. Chao.

No comments: