20080930

Åter igen förskyld

- JAG ORKAR INTE!

Hmja, förutom att jag går om kring & snorar så är väl livet rätt bra. Gårdagens skolgång tog slut vid halv ett sedan åkte jag hem och hämtade Aron. Han skulle på smöra-inför-kompis-dagischef-möte på Odenplan. Och min plan var att följa med dit & sedan bli bjuden på lunch. Tyvärr blev inte dagismötet av, men lunch fick jag iaf. Indisk mat & en mysig promenad i staden med pojkvännen min.

Idag vaknade jag motvilligt kl 10.30 och släpade mig till min enda lektion innan 2 tim håltimmar. Efter religionslektionen åkte jag, Felle & Vonne till sushibuffén i Hornstull. Och jag är så jävla mätt just nu! Älska att man får trycka i sig så mycket sushi + kinamat man orkar för 85 kr. Egentligen skulle vi åkt tillbaka och haft en danslektion (Ah well, inte jag eftersom jag är sjuk) men det blev inget av med det. Jag tror vi satt & diskuterade fjällstugan när vår danslektion började. På tal om det så har Felle en stuga i Vemdalen som vi kan hyra, på sportlovet hade vi tänkt.. Snowboard i barnbacken here we come!

Kl 18.30 ska jag & Aron vara i Liljeholmen. Vi är bjudna på middag hos mamman & Lars. Hoppas det blir något mumsigt.. :)

Nu tänkte jag sätta mig och scrapbooka lite för jag köpte nya papper osv nyss innan jag kom hem.. PUSS

No comments: