20081005

Mysig söndag

Jag har haft en grymt mysig dag idag.
Inte gått utanför dörren, kollat film, ätit massa bullar, scrapbookat & slagit in presenter till min snart 21-åriga karl.

Veckorna går sjukt snabbt nu tycker jag. Nästa vecka börjar ett nytt projekt i skolan & om en månad är det höstlov. NICE! Igår, på Kanelbullendag, bakades det bullar av alla de slag. Vi hade köpt hem Nutella, Nötnougat & Hasselnötsmassa utöver de vanligaste ingredienserna. Ja jävlar, det är verkligen tur att det bara är en gång om året det är Kanelbullensdag annars hade jag blivit riktigt fät! Imorgon fyller Aron år och jag hoppas dagen kommer bli bra. Vi ska nog vänta tills jag slutat skolan och sedan åka ut till Nadja&Aman och deras alla-kanaler-tv. (Det går Bajenmatch på någon spec kanal nämligen, som Aron såklart vill se.) Och på kvällen hade jag tänkt fixa en surprise involving chokladdoppade jordgubbar.. Hah ;)

Själv mår jag rätt bra. Fick ett litet ryck igår bara och blev ganska ledsen över en del saker som hänt tidigare i mitt liv. Men nu är allt prima. Fortfarande lite förskyld dock men det får jag leva med. Jag har faktiskt dansexaminationer nästa vecka som jag inte kan missa.

På lördag är det Birka Paradise som gäller, oh wiie deras middagsbuffé säger jag bara!
Btw så kommer jag, Vonne & Felle antagligen snart synas i City eftersom en brud från Fryshuset raggade upp oss, sa att hon jobbade på Frysen i samarbete med City och att vi jättegärna fick vara med i tidningen och Fryshusets hemsida som ungdomspanel & ungdomsredaktion osv. Klart vi nappade på det, feeedt kul!

Nu är det middag på G, ska nog gå och tjuväta lite.. pussss

No comments: