20081019

Söndagstankar

Jag är nöjd. Det rullar på rätt bra i skolan, repotagejobbet är hur kul som helst, snart är det höstlov = åka utomlands, och jag känner mig glad helt enkelt.

Igår var en bra dag som började med 2 new days of Hiphop. Jag tog min första houseklass någonsin (Jag måste börja träna upp min kondition), intervjuade Joseph Go en dansare från Paris, Jonathan Josefsson en graffitimålare och Mackan Price mest känd från rapgruppen Fattaru. Vi lyssnade även på en debatt om att legalisera graffiti mer. Vi var på Södra teatern mellan kl 12 och 17. Där emellan han vi också klämma i oss en calzone med cola från sjuelvan.

Kvällen däremot spenderades med Malin på café Kofi på Birger Jarlsgatan 11. Ett mysigt ställe med sjukt god morotskaka och en apelsin-med-inslag-av-jordgubb-juice som var very nice. Jag och Malin pratade av oss rätt länge innan vi tog en sjumilavandring på Stockholms nattgator. Och när jag kom hem väntade Arons bandvänner med ölflaskor i hela köket. Jag hann inspektera dem ett litet tag men sen skulle grabbarna grus ut och göra stan.

Imorse var också en av de mysigaste mornarna på länge.. Vi vaknade upp, jag gick och fixade frukost på sängen och sen låg vi och tittade på film. Så mys. <3

Veckan är fullbokad, men jag ska försöka komma med nån rapport iaf ;)
Nu är det nog läggdags om jag ska orka med skolan imorgon... Puss

No comments: