20081030

Torsdag

Fan vilket äckligt väder Sverige har för tillfället. Idag har jag försökt hänga med Matilda i stan och det hade varit mycket mysigare om det inte hade blåst kallt och regnat på oss hela tiden. Fast kinabuffé och ett par nya sneakers blev det iaf. Igår var jag också med Matilda, och Rebecka på Naturhistoriska Riksmuseet. Oja, vi lärde oss så mycket. Om kaskelotter, kroppen och så mycket annat haha. Efter besöket där mötte jag upp Vonne och vi åkte hem till Felle. Där blev det cider/öl och sanning eller konsekvens. Fett kul! Vi körde med en sån där kortlek och det blev en del pinsamma grejer, typ luftjuckande.. När vi myst hos Felle till typ kl tolv åkte hemmåt och jag mötte upp Aron för en snabbkebab och sedan blev det läggdags.

Imorgon åker vi.. Håller på och tvättar för fullt nu. Packa går det sådär med.. Men det löser sig nog. Ska träffa mamma i stan för att fixa lite grejer på banken sedan blire samling i Jakan och biltur till Arlanda. Ingen resfeber än så länge. :)

Hinner säkert slänga in ett blogginlägg innan vi åker.. avslutar iaf nu med en bild på mina nya skor! ;) puss




Mmm.. I love me new shoes!

No comments: