20081013

Måndag

Vilken skön dag.

Skolan gick snabbt trots lektionen i Aula 2, alias militärbunkern utan luft.
Efter en snabb lunch hemma gick jag ut med Maja i höstvädret. Mysigt faktiskt.

Helgen har gått så himla snabbt. Birka Paradise var verkligen uppskattat, tack mamma! Jag & Aron bubblade jacuzzi & solade. Det var så skönt att bara komma iväg lite från vardagen. Spelberoende hann jag bli också. Jäkla maskiner som tog mina pengar :( Eller mja, först vann jag typ 50 spänn, sen tog maskinen mina pengar. Heh.
Taxfree blev det också, lite godis & lite random liquors. Aron köpte nån slags godissmakande (Passionfrukt&Ginseng) vodka till mig som jag blev ganska kär i. Plus att den hade en fin flaska :)

Imorgon har vi i stort sett ledigt, förutom en danslektion. Den ska vi ha med en gästlärare så funderar på att faktiskt åka dit. Lite tråkigt att varken Felle eller Vonne går i min grupp men ska nog försöka masa mig till danssal 3 endå.

And by the way, choklad drycken var verkligen god. Tro det eller ej!
Puss

No comments: