20081022

Little Miss Happy

Tisdagen gick också fort. Surprise!

Först hade vi ellära. Jag och Vonne ägde på att montera sticksladdar och allt var det var. Efter denna mycket givande lektion (hm) så jobbade vi aktivt i Biblan med vårat projekt. Sedan var det helt plötsligt lunch och vi tvingade i oss falukorv med ris. Bleh.

Sedan kom någon på den briljanta idén att vi skulle åka till Globen och glida lite på vår 2 timmar långa håltimme. Jo, tack. Det blev ett basic linne, en massagegrej och en ansiktsmask. Dessutom blev det varsin välfylld godispåse från Jamjam. Och på sista svängen innan vi åkte tillbaka för att ha Foto A så hittade jag dessa 2 tröjor. Endast 75 kr styck, megarea! We like!





Morgondagen är en sådan dag som är sjukt onödig. Endast en danslektion (filmworkshop) och ett basgruppsmöte. Funderar på om jag verkligen orkar åka?
Hursomhelst så ska jag luncha med mamma imorgon, så hon kan skriva på min ledighetsansökan. Aron har hämtat ut sitt nya pass nu också. Så nu är vi redo för resa! :)

Jag har haft en otroligt bra dag idag faktiskt. Inte ofta som jag känner så, men just nu så känner jag mig faktiskt riktigt positiv. Puss!

No comments: