20081009

PLUGG, PLUGG, PLUGG

Jag är duktig

och trött

och har huvudvärk

och har ont i ryggen


Men jag är glad endå. Jag har dansexaminationer imorgon, jag lärde mig streeten igår. Det ni! Men det ska nog gå bra endå. Sedan är det fanimej helg! Halleluja! Då blir det Birka Paradise & deras middagsbuffénför hela slanten.

Nästa vecka ska jag börja med Detoxkur, för andra gången. Senast så blev min hy mycket bättre och det tycker jag om. Senast så tog jag den i somras när vi var på West Coast Riot i GBG och då åt jag väl inte direkt nyttigt.. Och drack inte nyttigt för den delen heller, haha.. Men de nästkommande 2 veckorna ska jag iaf försöka tänkta mer på vad jag äter. Nyttiga veckor helt enkelt! Det kluriga är att inte se det som ett nederlag när en liten chokladbit slinker ner, och istället se det som en liten belöning på vägen...


No comments: